Mittwoch, August 31, 2005

Der letzte Tag in der Schweiz

Morgen ist es so weit! Um 13.15 Uhr hebt die Air France Maschine ab, die mich nach Paris Charles des Gaulles bringt. Dort habe ich eine Aufenthaltsdauer von 1 Stunde und 40 Minuten. In dieser Zeit muss ich mein neues Abfluggate finden, was in diesem Flughafen nicht ganz so einfach sein wird ;o) Aber auch das werden wir meistern...Um 20.00 Uhr Ortszeit werde ich in Ouagadougou von meiner Gastfamilie empfangen.
Den letzten Tag in der Schweiz habe ich mit einer Sightseeingtour durch Bern verbracht und mit packen. Doch nun ist alles ready und meine letzte Nacht in meinem eigenen Bettchen liegt vor mir!

2 Comments:

At 12:11 AM, Anonymous Anonym said...

hoi melä.

wie geits? ha grad i dis blog inegluegt zum luege obd guet acho bisch. guet gfloge? wi isch bf? wahrschinlech heiss...
sogar bi üs ischs mittlerwile wider chli summerlech u so 27 grad am namittag. wünsch dr ä schöne wuche, u dasdi ganz guet iläbsch! lg jeanne

 
At 1:41 AM, Anonymous Anonym said...

Salü Mélé!

So, heschs gschafft z Paris umzstige? Hoffe hesch di nid verlüffe u bisch wi plant z BF acho!:-) Und, wi si di Lüüt so z Ouagadougou? Fägts z'schaffe? Fröi mi scho uf di nöchscht Iitrag im Blog!

Liebschti Grüess us dr (usnahmswiis mau) sunnige Schwiiz!
Carä

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home